Badoo dating site scams

From Sharp Madrill, 1 Year ago, written in Plain Text, viewed 116 times. This paste will shuffle off the mortal coil in 1 Second.
URL https://pasting.tk/e69c1d5e Embed
Download Paste or View Raw
  1. Badoo dating site scams
  2. ____________________________________________________________________________________________________
  3. ❤️  Link №1: https://bit.ly/2BUP7th
  4. ____________________________________________________________________________________________________
  5. ❤️  Link №2: http://ecafnuicrem.fastdownloadcloud.ru/dt?s=YToyOntzOjc6InJlZmVyZXIiO3M6MjQ6Imh0dHA6Ly9zdGlra2VkLmNvbV8yX2R0LyI7czozOiJrZXkiO3M6MjM6IkJhZG9vIGRhdGluZyBzaXRlIHNjYW1zIjt9
  6. ____________________________________________________________________________________________________
  7.  
  8.  
  9.  
  10.  
  11.  
  12.  
  13.  
  14.  
  15.  
  16.  
  17.  
  18.  
  19.  
  20.  
  21.  
  22.  
  23.  
  24.  
  25.  
  26.  
  27.  
  28.  
  29.  
  30.  
  31.  
  32.  
  33.  
  34.  
  35.  
  36.  
  37.  
  38.  
  39.  
  40.  
  41.  
  42.  
  43.  
  44.  
  45.  
  46.  
  47.  
  48.  
  49.  
  50.  
  51.  
  52.  
  53.  
  54.  
  55.  
  56.  
  57.  
  58.  
  59.  
  60.  
  61.  
  62.  
  63.  
  64.  
  65.  
  66.  
  67.  
  68.  
  69.  
  70.  
  71.  
  72.  
  73.  
  74.  
  75.  
  76.  
  77.  
  78.  
  79. Pretends to work as a salesman of chemical products. They wanted me to send them 300 Euro to pay their internet bill. She comes home on the weekends. While it's not against our rules for our users to have children, we do urge everyone to be honest and forthcoming because we want you to make real life connections that are wholesome and meaningful.
  80.  
  81. Hi Nicholas, Thanks for your review. CC Does anybody experience that the man you met on Badoo stole the cash from your wallet while you are dating e.
  82.  
  83. Romance Scam - He said he would come to visit me at the end of this year. However, please allow us to assure you that we do not process transactions without your prior authorisation.
  84.  
  85. Terrible company with 0 values to their members. It doesn't matter you complain immediately after their charge they will not refund you the money and tell you you should have read their fine print policy. There are a lot of the same complains online. This is a scam some how they can get access to your card details through hacking your phone. They took £119 Without me ever shearing my card details on the app! The day they took the money, i wasn't even online. There's other online dating platforms you can use just please never use badoo. You've been warned Hi Valter, Thank you for taking the time to express your concerns. It seems to us that you have linked your card details to your account. This is a feature which enables you speed up making purchases on Badoo without having to enter your details every time you wish to make a purchase. This feature is completely optional and you can chose to remove your details at any time. In regards to the payment you have made on Badoo, this has happened because you have selected the service which was shown to you and since you already had your card details linked to your account, it was not necessary to enter them for this purchase. If you would like for us to investigate this purchase further, please message us with your registered email address and we'll be happy to investigate. We look forward to hearing from you, Jake - Badoo Team I was blocked for a reason that confused me so I emailed Badoo asking what specifically resulted in me being blocked. Like a specific conversation for example. Instead of an explanation, a moderator replied and said that I violated community rules. I clicked the link that was provided in the response email so I could view the rules and possibly figure it out for myself since the email wasn't much help. And I found that what they said I was blocked for wasn't addressed in the rules. So, I wrote back pointing that out and they have not replied to me. It was been long past the 24 hour waiting period. Its frustrating because I have used Badoo for 2 years when I really should have stuck to Tinder or OkCupid. Hi there, Sorry to hear your profile has been blocked on Badoo. This can happen when we find that your profile is in violation of our guidelines. Unfortunately, we do not release details regarding individual complaints because our reporting procedure is kept anonymous. However, if you would like to request specific conversations from your profile, you have he right to request your personal data from Badoo. If you believe your profile has been blocked by mistake, please let us know your registered email address or phone number including country prefix and we will double check this decision for you. Badoo Team Badoo does not work properly! They only matched me with people far away and they tell me its my fault. All my settings are correctly set. Since I am so dissatisfied I asked for a refund and are they giving me the run around. They are just quoting their terms, and hiding behind automated messages. There are many far better dating apps! Hi Michael, Thank you for taking the time to leave your review. While we do like to focus on showing you people nearby, we also want to provide you with the opportunity to match with users that you're likely to be interested in. That's why you might see users from other places from time to time. However, these users usually aren't too far away and our super cleaver algorithm calculates that they're in travelling distance. Remember, you can also use 'People Nearby' so look for users specifically in an area that you chose! In regards to your payments, it's entirely up to you whether you chose to purchase any premium services on Badoo, however, this will not effect your matching as this is based on your swipe activity and therefore can't be considered as due reason for a refund of your purchased service. However, Badoo Premium and Credits do give you access to some amazing features so go and check them all out! If there's anything we can help with, please feel free to reach out to our support team, you can find us on Facebook and Twitter BadooHelp and you can email us at badoo. Badoo Premium is a subscription-based service. When you purchased the service, the service conditions were listed on the payment page, which explains how the subscription works. You can cancel your subscription at any time by visiting your payment settings in your 'Settings' page and unsubscribing from the service. You will still be able to use your Badoo Premium features until the end of your current paid subscription. We apologize for any inconvenience caused, and please let us know if you have any other questions. I tried asking what happened and they claim I did this one click method. I wasn't even on the app when it happened. So I asked to return my settings back and a refund. They told me it was non refundable by their terms and conditions. I read the terms and conditions it says I can cancel within 14 days and I was sent this reply when I asked about it: Thanks for your message. I'm sorry to hear that you'd like to cancel your purchase. Unfortunately, since you instantly receive the benefits of Badoo Premium once purchased, this type of service is non-refundable. Services for which the benefits are instantly redeemed, like Premium, are exempt from the 14 day refund period. Therefore, you lose your right to a refund as soon as you purchase Badoo Premium. We recommend that you check the terms and conditions for all future purchases before proceeding. No where on their terms and conditions does it mention that! I did not consent to such a purchase but they claim I did and refuse to abide by their own terms and conditions. These are scam artists and something needs to be done about them. Hi Nicholas, Thanks for your review. When you made your purchase of Badoo Credits, you will have been given the option to link your payment details to help speed up making purchases on Badoo. If you continue with this option selected, you'll link your payment details to your Badoo account which can be removed at any time via your account settings. Since you linked your payment details to your account and agreed to this by continuing with your purchase, you were then able to make a purchase of Badoo Premium using your stored payment details. Unfortunately, since this type of service is instantly activated on your profile, the benefits are instantly received, therefore making this type of purchase non refundable as per our terms which you previously accepted. Please note that this is stated in our terms and conditions. However, we appreciate your feedback on this and will be passing this onto our team for further consideration. Badoo Team All banks will refund the money for you. Even if you use the site and aware of paying and simply want your money back, all banks will get all the money and they will incur a chargeback. They are a high risk business on par with pornsites. So if they want to play hardball 1, 2min call to your bank and you will get your money back. If they continue this process of playing stupid they will ultimately lose their processing abilities. So Badoo, I recommend you invest in customer service. As Badoo is a free website to join, in some cases there are individuals who create profiles on our site with false intentions. We take the security of our users very seriously and assure you that we do our best to implement the most effective solutions to remove these profiles from Badoo. To assist us in this process, we encourage you to report any profiles to us that you may find suspicious. We also recommend that you visit the following page to find some safety and security tips: badoo. Badoo Team Hi Loui, I'm really sorry to hear of your experience on Badoo. While it's not against our rules for our users to have children, we do urge everyone to be honest and forthcoming because we want you to make real life connections that are wholesome and meaningful. In regards to the reports of theft, we would advise reporting this to your local law enforcement authority. In the event they require information from us for their investigations, we will happily cooperate with their request. If you would like to send us a few more details about the users profile, we will be happy to investigate further. We hope to hear from you. Badoo Team If you were going to use this type of service do not use your bank card get a throwaway card like NetSpend or a gift card with a Visa or MasterCard logo in use that put just the amount of money on there that you want them to take and no more and that will protect your bank account. They can't take it if you don't have it. Thanks for your suggestions Michael. However, please allow us to assure you that we do not process transactions without your prior authorisation. If you chose to store your payment method during any purchase, you will be able to make purchases on Badoo using the stored payment method without having to enter your payment details again. You can check your payment method and subscription status in your profile settings under 'Billing'. Badoo Team Its seems like a cool site and a cool idea. While i know some of the profiles might be phonies or false i decided to play. One of the first things is that many of the women that are supposedly in my area are not. In any event i signed up for Badoom premium which i thought was for a week at 3. I was able to get my money back but nowhere did i see i was going to be also charged for this. If it wasnt for this i would have gave badoo a try. Just didnt like the way this went down.. I received an e-mail from Badoo saying.... You have Badoo Premium! Congratulations, you have now achieved a special status on Badoo with Badoo Premium subscription! We have charged 65. So I wrote them an e-mail saying that I never gave them permission to do this. This was their reply: Hello, Thank you for contacting us. Since you previously added your payment details to your profile, you were able to purchase Badoo Premium with our one-click method. As a courtesy, we have now removed your payment details from your account to prevent this method being used in the future. Unfortunately, according to our Terms and Conditions, this type of service is non-refundable. I called my bank I live in the Netherlands , they said I can cancel any payment, get my money back from any subscription within 90 days and block their account. And I can do it all by myself online with my bank account. I hope this helps others with the same problem Sorry to hear your profile has been blocked on Badoo. This can happen when our moderators find that your profile is in violation of our guidelines. We ask all of our users to follow the same rules which helps us to keep Badoo a fun and safe online environment. If you're unsure what our rules are, you can find them here: badoo. However, if you believe your profile has been blocked by mistake, please let us know your registered email address or phone number including country prefix and we will double check this decision for you. Badoo Team Hey Mia! First of all, congratulations on your relationship, we're thrilled to hear that. At Badoo, we're all about making real and meaningful connections and all of our features are aimed at providing you with the best opportunity and resources to do this. However, we can only do so much before it's in the hands of the users to determine what they ultimately want from the connection. If you'd like to speak with us about how you think we as a company can change things for the better, please feel free to message us with your thoughts and ideas, we love to involve our users in making Badoo better. Jake Thanks for your review! When making any purchase on Badoo, you're given the option to link your payment details to your account in order to speed up making purchases. This is because our users found it more efficient than entering payment details every time you want to make a purchase. This is optional and we make it very clear that your one click payment settings will be enabled if you choose to do this. According to our terms and conditions which you agreed to when linking your payment details, Badoo Premium membership is not refundable. However, if you'd like to send us a message here with your registered email address, I'll see what I can do for you! I look forward to hearing from you! Jake Hi Scott, Thanks for taking the time to leave us some feedback! There's no way to make a purchase on Badoo without entering your payment details and we'd like to look into this further for you. Could you please send us a message with your registered email address so we can investigate the payments? I look forward to hearing from you!
  86. In most countries and states, distributing nude and sex picture without consent is against law, get criminal penal. These people makes online dating a nightmare. HAVE JUST Autobus HIS PROFILE WHERE THE NAME IS FRANK, 46 YEARS OLD — MANCHESTER, SAME PICTURES, MAYBE A NEW STORY, TAKE CARE OF YOURSELF, SOME SCAMMERS USE THOSE PICTURES, DON´T THINK THIS MAN BEHIND!. I clicked the link that was provided in the response email so I could view the rules and too figure it out for myself since the email wasn't much help. Just didnt like the way this went down. While i know some of the profiles might be phonies or false i decided to play.
  87.  
  88.  
  89.  
  90.  
  91.  
  92.  

Reply to "Badoo dating site scams"

Here you can reply to the paste above